Tekstil ve Moda

Ünlü Türk Ayakkabı Markaları 🇹🇷

Türk ayakkabı markaları, yerli ham maddeyi mükemmel işçilik ve estetik tasarımlarla birleştiriyor. 
Türk malı ayakkabı ürünler, kalitesi ve ekonomik olması ile dünya çapında pazar payını artırıyor. Yerli ayakkabı markalarını ve bu markaların mağazalarını dünyanın farklı noktalarında artık daha çok görebiliyoruz. 

Sizler için bu yazımızda Türkiye'nin ayakkabıcılık sektöründe üretim yapan en ünlü firmaları ve bu firmaların sahip olduğu en ünlü Türk malı ayakkabı markalarını alfabetik olarak listeledik: 

1-) Derimod - Derimod Deri Konfeksiyon Pazarlama Sanayi ve Ticaret A.Ş. 


2-) Desa - Desa Deri Sanayi ve Ticaret A.Ş. 


3-) Gezer - Gezer Ayakkabı Deri Sanayi ve Tic. A.Ş. 


4-) Gön - Gön Çanta Kemer Ayakkabı ve Deri Ürünleri İmalat San. ve Tic. Ltd. Şti. 


5-) Hammer Jack - Eren Otelcilik Sanayi Ticaret A.Ş. 


6-) İnci - İnci Deri Mamülleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.  


7-) Jump - Genmar Sanayi Ürünleri Pazarlama A. Ş. 


8-) Kinetix - FLO Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. 


9-) Lescon - Erbay Pazarlama Ticaret ve Anonim Şirketi 


10-) Lumberjack - Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. 


11-) Muya - Muya Poliüretan Kauçuk Sanayi ve Ticaret A.Ş. 


12-) Polaris - FLO Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. 


13-) Scooter - Macro Ayakkabı Otelcilik Turizm Sanayi Tic. A.Ş. 


14-) Kemal Tanca - Tanca Ayakkabıcılık San. Tic. Ltd. Şti. 


15-) Tergan - Tergan Deri Ürünleri San. ve Tic. A.Ş. 


16-) YDS - Yakupoğlu Tekstil ve Deri San. Tic. A.Ş. 

19 yorum:

bu markalar çok iyi özellikle deri ayakkabı ve botlarda ama spor ayakkabı alanında kendimiz biraz daha geliştirmeliyiz.

türkiye'nin en iyi erkek ayakkabı markaları, en iyisi yerli olandır

Yerli spor ayakkabı markaları listesi işime yaradı indirim sezonunda bir ayakkabı alayım

Türk ayakkabı markaları isimleri ve logoları ile verilmiş, ingilizcesini de yapında yabancılara paylaşalım.

türkiye'nin en iyi ayakkabı markaları bu listeye birkaç marka daha yazdım dm'den, ayakkabi markalari turkiye listesini güncellerseniz sevinirim.

türkiye'nin en iyi ayakkabı markaları ilk defa gördüm bazı ayakkabı firmalarının logolarını ve adlarını demek ki dikkat etmiyormuşum

yerli malı ydsden bir bot aldım resmen ayakkabı değil tank gibi indirimden kaptım ayakkabıyı

Yerli spor Ayakkabı Markaları listesi,
türkiye'nin en iyi erkek ayakkabı markaları,
Dünyanın en iyi ayakkabı markaları sıralaması,
En iyi ayakkabı Markaları,
Amerikan ayakkabı markaları,
Dünyanın en rahat ayakkabı markası,
Dünyaca ünlü ayakkabı markaları,
En rahat ayakkabı markası.

ayakkabı markası olarak lesconu beğeniyorum.

tergan casual ayakkabı aldım çok iyi Türk markaları ayakkabıda aşmış kendini dedim ünlü bir yabancı marka spor ayakkabıları tercih ediyordum artık adresim tergan bundan sonra.

Türkiye'nin yerli ayakkabı markaları her zaman tercihim olmuştur hem kaliteli hem ekonomik

Türk ayaqqabı markaları hər zaman prioritetimdir.

ən məşhur ayaqqabı brendlerini bakıya gözləyirik

En iyi ayakkabı markaları neler derseniz bu liste yeter size, en iyi ayakkabı markaları sıralaması budur hatta Dünyanın en iyi ayakkabı markaları sıralaması bile benim için budur yabancılar ne anlar ayakkabı üretmekten.

ayakkabı markaları isimleri burada amblemleri de var daha ne olsun

Jump ayakkabı yerli şirketin sahibi olduğu, Türk iş adamının sahibi olduğu yerli ayakkabı markasıdır. fabrikası yurt dışında diye biliyorum satış ve pazarlama üniteleri Türkiye'de konuşlanmıştır. Son çıkardığı modelleri çok güzel bulduğum Türk marka.

Calibron diye bi marka aldım geçen sene. kaliteliymiş. beğendim.

ayakkabı markası denince yds abi başka marka tanımam artık!

yerli markalar harici boykot alayına